آ

  • آموزش مهارت نوشتاری از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرس‌تصحیحی بر مهارت‌های نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]

ا

  • ادغام صرفی‏ ـ نحوی مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می‏ شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]

  • ارتباط معنایی بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]

  • استعارة مفهومی ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]

  • استعاره درک تضمنِ مدرج در کودکان 3 تا 7 سالۀ تک‌زبانۀ فارسی‌زبان [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 77-106]

  • استعاره ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]

  • اسم حیوانات ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]

  • اصلاح مکالمه مهارت درخواست شفاف‌سازی و پاسخ به آن در کودکان کم‌شنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]

  • انضمام نام تعامل میان ساخت‌واژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروه‌های نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]

پ

  • پاسخ به درخواست شفاف‌سازی مهارت درخواست شفاف‌سازی و پاسخ به آن در کودکان کم‌شنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]

ت

  • تشبیه درک تضمنِ مدرج در کودکان 3 تا 7 سالۀ تک‌زبانۀ فارسی‌زبان [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 77-106]

  • تضمنِ مدرج درک تضمنِ مدرج در کودکان 3 تا 7 سالۀ تک‌زبانۀ فارسی‌زبان [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 77-106]

ج

  • جنسیت ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]

چ

  • چندمعنایی بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]

خ

  • خطای زبانی از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرس‌تصحیحی بر مهارت‌های نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]

د

ر

  • رویکرد تعاملی تعامل میان ساخت‌واژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروه‌های نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]

ز

  • زبان ترکی ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]

  • زبان‌شناسی فرهنگی ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]

  • زبان علم تعامل میان ساخت‌واژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروه‌های نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]

س

  • ساخت‌واژه تعامل میان ساخت‌واژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروه‌های نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]

  • ساخت‌واژۀ ساختاری تعامل میان ساخت‌واژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروه‌های نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]

  • سلسله‏‌مراتب فرافکنی مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می‏ شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]

  • سوره مزّمّل تحلیل زبان‌شناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقش‌گرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]

ص

  • صرف توزیعی مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می‏ شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]

ط

  • طرحوارة تصویری بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]

  • طرحواره‏‌گردانی بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]

ف

  • فرانقش اندیشگانی تحلیل زبان‌شناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقش‌گرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]

  • فرانقش بینافردی تحلیل زبان‌شناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقش‌گرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]

  • فرانقش متنی تحلیل زبان‌شناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقش‌گرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]

  • فصلی و نقضی همپایه‌سازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]

ق

  • قرآن کریم تحلیل زبان‌شناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقش‌گرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]

ک

گ

  • گروه نحوی تعامل میان ساخت‌واژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروه‌های نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]

م

  • مصدر فارسی مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می‏ شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]

  • معنای ضمنی ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]

  • معنی‏‌شناسی شناختی بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]

  • مقوله‏‌سازی وند مصدری مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می‏ شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]

  • مکالمه مهارت درخواست شفاف‌سازی و پاسخ به آن در کودکان کم‌شنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]

  • مهارت نگارش از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرس‌تصحیحی بر مهارت‌های نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]

ن

  • نحو تعامل میان ساخت‌واژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروه‌های نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]

ه

  • همپایگی همپایه‌سازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]

  • همپایه‌ساز تک‌حرف‌ربطی همپایه‌سازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]

  • همپایه‌ساز ربطی همپایه‌سازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]

  • همدرس‌تصحیحی از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرس‌تصحیحی بر مهارت‌های نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]

login