آ
-
آموزش مهارت نوشتاری
از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرستصحیحی بر مهارتهای نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]
ا
-
ادغام صرفی ـ نحوی
مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]
-
ارتباط معنایی
بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]
-
استعارة مفهومی
ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]
-
استعاره
درک تضمنِ مدرج در کودکان 3 تا 7 سالۀ تکزبانۀ فارسیزبان [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 77-106]
-
استعاره
ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]
-
اسم حیوانات
ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]
-
اصلاح مکالمه
مهارت درخواست شفافسازی و پاسخ به آن در کودکان کمشنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]
-
انضمام نام
تعامل میان ساختواژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروههای نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]
پ
-
پاسخ به درخواست شفافسازی
مهارت درخواست شفافسازی و پاسخ به آن در کودکان کمشنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]
ت
-
تشبیه
درک تضمنِ مدرج در کودکان 3 تا 7 سالۀ تکزبانۀ فارسیزبان [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 77-106]
-
تضمنِ مدرج
درک تضمنِ مدرج در کودکان 3 تا 7 سالۀ تکزبانۀ فارسیزبان [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 77-106]
ج
-
جنسیت
ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]
چ
-
چندمعنایی
بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]
خ
-
خطای زبانی
از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرستصحیحی بر مهارتهای نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]
د
-
درخواست شفافسازی
مهارت درخواست شفافسازی و پاسخ به آن در کودکان کمشنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]
-
دوحرفربطی و چندحرفربطی
همپایهسازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]
ر
-
رویکرد تعاملی
تعامل میان ساختواژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروههای نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]
ز
-
زبان ترکی
ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]
-
زبانشناسی فرهنگی
ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]
-
زبان علم
تعامل میان ساختواژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروههای نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]
س
-
ساختواژه
تعامل میان ساختواژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروههای نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]
-
ساختواژۀ ساختاری
تعامل میان ساختواژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروههای نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]
-
سلسلهمراتب فرافکنی
مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]
-
سوره مزّمّل
تحلیل زبانشناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقشگرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]
ص
-
صرف توزیعی
مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]
ط
-
طرحوارة تصویری
بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]
-
طرحوارهگردانی
بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]
ف
-
فرانقش اندیشگانی
تحلیل زبانشناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقشگرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]
-
فرانقش بینافردی
تحلیل زبانشناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقشگرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]
-
فرانقش متنی
تحلیل زبانشناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقشگرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]
-
فصلی و نقضی
همپایهسازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]
ق
-
قرآن کریم
تحلیل زبانشناختی سوره مزّمّل؛ نگاهی نقشگرایانه [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 177-210]
ک
-
کودکان تکزبانۀ فارسیزبان
درک تضمنِ مدرج در کودکان 3 تا 7 سالۀ تکزبانۀ فارسیزبان [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 77-106]
-
کودکان دارای کاشت حلزون
مهارت درخواست شفافسازی و پاسخ به آن در کودکان کمشنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]
گ
-
گروه نحوی
تعامل میان ساختواژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروههای نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]
م
-
مصدر فارسی
مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]
-
معنای ضمنی
ارزیابی کاربرد استعاری اسامی حیوانات در زبان ترکی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 45-76]
-
معنیشناسی شناختی
بررسی چندمعنایی فعل «بستن» بر اساس طرحواره های تصویری [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 107-140]
-
مقولهسازی وند مصدری
مصدر فارسی چه ماهیتی دارد و چگونه فرافکن می شود؟ تبیینی در چارچوب صرف توزیعی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 211-254]
-
مکالمه
مهارت درخواست شفافسازی و پاسخ به آن در کودکان کمشنوای دارای کاشت حلزون [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 299-333]
-
مهارت نگارش
از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرستصحیحی بر مهارتهای نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]
ن
-
نحو
تعامل میان ساختواژه و نحو در زبان علم: مطالعۀ موردی فرایند انضمام اسم و ساخت گروههای نحوی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 255-298]
ه
-
همپایگی
همپایهسازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]
-
همپایهساز تکحرفربطی
همپایهسازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]
-
همپایهساز ربطی
همپایهسازها در زبان فارسی [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 9-44]
-
همدرستصحیحی
از خطاها تا چیرگی: بررسی تأثیرات همدرستصحیحی بر مهارتهای نوشتاری زبان دوم [دوره 11، شماره 19، 1403، صفحه 141-176]
login