آ

  • آبان یشت نقدِ نقد (بررسی و ارزیابیِ نقدِ احسان چنگیزی بر آبان‌یشت) [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 220-189]

  • آموزش زبان انگلیسی گونة کلام و حرکت در چکیده‌ها: بررسی مقابله‌ای پایان‌نامه‌های دو رشتة آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و آموزش زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 72-53]

  • آموزش زبان عربی در ایران واکاوی فرهنگ و نقش آن در سیاست‌گذاری‌های/ برنامه‌ریزی‌های آموزش زبان (مطالعة موردی: آموزش زبان عربی در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 116-89]

  • آموزش زبان فارسی برخی از جنبه‌های مواد آموزشی در آموزش زبان فارسی در مؤسسات آموزش عالی فدراسیون روسیه [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 188-179]

  • آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان گونة کلام و حرکت در چکیده‌ها: بررسی مقابله‌ای پایان‌نامه‌های دو رشتة آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و آموزش زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 72-53]

  • آموزش موضوعی برخی از جنبه‌های مواد آموزشی در آموزش زبان فارسی در مؤسسات آموزش عالی فدراسیون روسیه [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 188-179]

ا

  • ارجاع گفتمانی بررسی ارجاع گفتمانی در زبان فارسی بر اساس سلسه‌مراتب کهنگیِ گاندل، هدبرگ و زاخارسکی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 154-111]

  • انضمام ترکیب فعلی و یکپارچگی واژگانی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 28-7]

ب

  • بافت وقوع گفتار تحلیلی بر فرآیند رمزگردانی در گویشوران دوزبانه از منظر متغیرهای بافت وقوع گفتار، سن و جنسیت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 164-141]

  • برنامه‌ریزی زبان واکاوی فرهنگ و نقش آن در سیاست‌گذاری‌های/ برنامه‌ریزی‌های آموزش زبان (مطالعة موردی: آموزش زبان عربی در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 116-89]

  • بست کامل چاکنای همخوان انسدادی چاکنایی در پیوستار وضعیت چاکنای [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 56-35]

پ

  • پی‌بست نقدِ نقد (بررسی و ارزیابیِ نقدِ احسان چنگیزی بر آبان‌یشت) [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 220-189]

  • پیش‌انگاری بررسی فضاهای ذهنی در متون خبری روزنامه‌های ایران [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 178-155]

  • پوچ‌واژه پوچ‌واژة بی‌آوا در زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 52-29]

ت

  • تاریخ بیهقی تحلیل گفتمان انتقادی داستان مرگ بونصر مشکان بر اساس رویکرد نورمن فرکلاف [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 110-85]

  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی داستان مرگ بونصر مشکان بر اساس رویکرد نورمن فرکلاف [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 110-85]

  • ترجمه‌ها نقدِ نقد (بررسی و ارزیابیِ نقدِ احسان چنگیزی بر آبان‌یشت) [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 220-189]

ج

  • جنسیت تحلیلی بر فرآیند رمزگردانی در گویشوران دوزبانه از منظر متغیرهای بافت وقوع گفتار، سن و جنسیت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 164-141]

ح

  • حرکت گونة کلام و حرکت در چکیده‌ها: بررسی مقابله‌ای پایان‌نامه‌های دو رشتة آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و آموزش زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 72-53]

خ

  • خبر بررسی فضاهای ذهنی در متون خبری روزنامه‌های ایران [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 178-155]

د

  • درون‌ماندگاری معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

  • دوزبانه تحلیلی بر فرآیند رمزگردانی در گویشوران دوزبانه از منظر متغیرهای بافت وقوع گفتار، سن و جنسیت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 164-141]

ر

  • رمزگردانی تحلیلی بر فرآیند رمزگردانی در گویشوران دوزبانه از منظر متغیرهای بافت وقوع گفتار، سن و جنسیت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 164-141]

  • روسیه برخی از جنبه‌های مواد آموزشی در آموزش زبان فارسی در مؤسسات آموزش عالی فدراسیون روسیه [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 188-179]

ز

  • زبان‌شناسی معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

  • زمان گذشتة افعال بررسی و مقایسه ی ساختار افعال زمان گذشته در دو گویش ولاتی و کلیمیان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 34-7]

س

  • ساختارگرایی معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

  • ساخت اطلاعی بررسی ارجاع گفتمانی در زبان فارسی بر اساس سلسه‌مراتب کهنگیِ گاندل، هدبرگ و زاخارسکی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 154-111]

  • سیاست‌گذاری‌های زبانی واکاوی فرهنگ و نقش آن در سیاست‌گذاری‌های/ برنامه‌ریزی‌های آموزش زبان (مطالعة موردی: آموزش زبان عربی در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 116-89]

  • سبک گونة کلام و حرکت در چکیده‌ها: بررسی مقابله‌ای پایان‌نامه‌های دو رشتة آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و آموزش زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 72-53]

  • سجع پایانی شناسایی طبقات طبیعی همخوان‌ها با توجه به سجع پایانی آیات قرآن کریم [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 88-73]

  • سلسله‌مراتب کهنگی بررسی ارجاع گفتمانی در زبان فارسی بر اساس سلسه‌مراتب کهنگیِ گاندل، هدبرگ و زاخارسکی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 154-111]

  • سن تحلیلی بر فرآیند رمزگردانی در گویشوران دوزبانه از منظر متغیرهای بافت وقوع گفتار، سن و جنسیت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 164-141]

  • سوسور معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

ص

  • صورتگرایی پوچ‌واژة بی‌آوا در زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 52-29]

  • صورت‌های ارجاعی فارسی بررسی ارجاع گفتمانی در زبان فارسی بر اساس سلسه‌مراتب کهنگیِ گاندل، هدبرگ و زاخارسکی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 154-111]

ض

  • ضمیر محذوف فاعلی پوچ‌واژة بی‌آوا در زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 52-29]

  • ضمیر موصولی نقدِ نقد (بررسی و ارزیابیِ نقدِ احسان چنگیزی بر آبان‌یشت) [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 220-189]

ط

  • طبقة طبیعی شناسایی طبقات طبیعی همخوان‌ها با توجه به سجع پایانی آیات قرآن کریم [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 88-73]

ف

  • فرهنگ زبانی واکاوی فرهنگ و نقش آن در سیاست‌گذاری‌های/ برنامه‌ریزی‌های آموزش زبان (مطالعة موردی: آموزش زبان عربی در ایران) [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 116-89]

  • فضاسازها بررسی فضاهای ذهنی در متون خبری روزنامه‌های ایران [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 178-155]

  • فعل لازم بررسی و مقایسه ی ساختار افعال زمان گذشته در دو گویش ولاتی و کلیمیان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 34-7]

  • فعل متعدی بررسی و مقایسه ی ساختار افعال زمان گذشته در دو گویش ولاتی و کلیمیان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 34-7]

  • فعل مرکب تحلیل ساختار فعل مرکب در گویش فارسی اردکان یزد [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 84-57]

ک

  • کاربردشناسی زبان برخی از جنبه‌های مواد آموزشی در آموزش زبان فارسی در مؤسسات آموزش عالی فدراسیون روسیه [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 188-179]

  • کتاب آموزشی استاندارد برخی از جنبه‌های مواد آموزشی در آموزش زبان فارسی در مؤسسات آموزش عالی فدراسیون روسیه [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 188-179]

  • کشش جبرانی همخوان انسدادی چاکنایی در پیوستار وضعیت چاکنای [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 56-35]

گ

  • گلوسم‌شناسی معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

  • گویش اردکانی تحلیل ساختار فعل مرکب در گویش فارسی اردکان یزد [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 84-57]

  • گویش کلیمیان اصفهان بررسی و مقایسه ی ساختار افعال زمان گذشته در دو گویش ولاتی و کلیمیان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 34-7]

  • گویش‌های فارسی تحلیل ساختار فعل مرکب در گویش فارسی اردکان یزد [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 84-57]

  • گویش ولاتی بررسی و مقایسه ی ساختار افعال زمان گذشته در دو گویش ولاتی و کلیمیان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 34-7]

م

  • محدودیت بدون گروه ترکیب فعلی و یکپارچگی واژگانی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 28-7]

  • مرگ بونصر مشکان تحلیل گفتمان انتقادی داستان مرگ بونصر مشکان بر اساس رویکرد نورمن فرکلاف [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 110-85]

  • مسایل نحوی نقدِ نقد (بررسی و ارزیابیِ نقدِ احسان چنگیزی بر آبان‌یشت) [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 220-189]

  • مشخصه‌های تمایزدهنده شناسایی طبقات طبیعی همخوان‌ها با توجه به سجع پایانی آیات قرآن کریم [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 88-73]

  • معرفت‌شناسی معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

  • معنی‌شناسی شناختی بررسی فضاهای ذهنی در متون خبری روزنامه‌های ایران [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 178-155]

  • مقوله‌های بی‌آوا پوچ‌واژة بی‌آوا در زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 52-29]

  • موضوع درونی و بیرونی ترکیب فعلی و یکپارچگی واژگانی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 28-7]

ن

  • نظریه‌پردازی زبان معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

  • نظریۀ فضاهای ذهنی بررسی فضاهای ذهنی در متون خبری روزنامه‌های ایران [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 178-155]

  • نقد و بررسی نقدِ نقد (بررسی و ارزیابیِ نقدِ احسان چنگیزی بر آبان‌یشت) [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 220-189]

  • نقشگرایی پوچ‌واژة بی‌آوا در زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 52-29]

  • نورمن فرکلاف تحلیل گفتمان انتقادی داستان مرگ بونصر مشکان بر اساس رویکرد نورمن فرکلاف [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 110-85]

و

  • واج و نویسه نقدِ نقد (بررسی و ارزیابیِ نقدِ احسان چنگیزی بر آبان‌یشت) [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 220-189]

  • واک اصلی همخوان انسدادی چاکنایی در پیوستار وضعیت چاکنای [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 56-35]

  • واک بازداشته همخوان انسدادی چاکنایی در پیوستار وضعیت چاکنای [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 56-35]

  • واک‌سازی همخوان انسدادی چاکنایی در پیوستار وضعیت چاکنای [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 56-35]

  • واکه شناسایی طبقات طبیعی همخوان‌ها با توجه به سجع پایانی آیات قرآن کریم [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 88-73]

  • وضعیت‌های شناختی بررسی ارجاع گفتمانی در زبان فارسی بر اساس سلسه‌مراتب کهنگیِ گاندل، هدبرگ و زاخارسکی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 154-111]

ه

  • همخوان شناسایی طبقات طبیعی همخوان‌ها با توجه به سجع پایانی آیات قرآن کریم [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 88-73]

ی

  • یکپارچگی واژگانی ترکیب فعلی و یکپارچگی واژگانی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 28-7]

  • یلمزلف معرفت‌شناسی زبانی درون‌ماندگار نزد سوسور و یلمزلف: یک بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 140-117]

login