بررسی تمرین‌‌‌‌‌های واژه‌آموزی کتاب‌‌‌های نگارش فارسی دورۀ دوم ابتدایی بر اساس دانش واژگانی

عبدالحسین حیدری

دوره 10، شماره 17 ، فروردین 1402، ، صفحه 341-372

https://doi.org/10.22054/ls.2023.65166.1512

چکیده
  در پژوهش حاضر، تمرین‌‌‌های واژه‌‌‌‌‌آموزی کتاب‌‌های نگارش فارسی دورۀ دوم ابتدایی بر اساس طبقه‌‌‌بندی واژگانی مطالعه شده‌اند. این پژوهش به روش توصیفی ـ تحلیلی انجام یافته است. ابتدا، تمرین‌‌‌های واژه‌‌‌آموزی کتاب‌‌ها در زیرمقوله‌‌های مختلفِ طبقه‌بندی دانش واژگانی قرار داده شد تا فراوانی و میانگین درصد آنها مشخص گردد. ...  بیشتر