ا

  • ابن الرسول، سید محمدرضا بررسی خطاهای همنشینی واژگانی فارسی‌آموزان عربی زبان [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 7-29]

  • احمدی، محمد تحولات نظریة رتوریک سنتی از یونان تا روم: تفاوت‌ها و شباهت‌های نظریة رتوریکی ارسطو و نظریة معلمان خطابه در [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 167-135]

  • افشین پور، مریم بررسی خطاهای همنشینی واژگانی فارسی‌آموزان عربی زبان [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 7-29]

  • الهامی خراسانی، سهند شباهت‌گریزی و حذف انسدادی پایانی در خوشه‌های همخوانی زبان فارسی در چارچوب نظریۀ بهینگی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 87-53]

ب

  • بازوبندی، حسین عدم تقارن درک و تولید زبانی در کودک: مرور و نقدی بر تبیین رویکرد بهینگی دوسویه [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 63-97]

ت

  • تهرانی دوست، مهدی تأثیر طول سازه بر حرکت نحوی: تحلیلی بر اساس ردیاب چشمی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 51-7]

ث

  • ثباتی، الهام تجزیه و تحلیل کشش‌جبرانی واکه در گونه‌های کردی ایلامی با تکیه بر تحلیل مورایی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 107-89]

ج

  • جاودانی، قدرت بررسی ترتیب فراگیری جهت‌های زبان فارسی توسط غیرفارسی‌زبانان [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 133-109]

ر

  • راسخ مهند، محمد تأثیر طول سازه بر حرکت نحوی: تحلیلی بر اساس ردیاب چشمی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 51-7]

  • رضایی دینانی، مرضیه شناسایی استاندارد نوع و تعداد ابزارهای انسجام ربطی در متون کودکان 10 تا 12 ساله [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 159-190]

  • رفیعی، عادل بررسی خطاهای همنشینی واژگانی فارسی‌آموزان عربی زبان [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 7-29]

س

  • سعیدی، زری کارایی فناوری و نرم‎افزارهای آموزشی در یادگیری واژگان زبان خارجی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 189-220]

ص

  • صادقی، وحید بررسی آوایی غلت نرمکامی [w] در زبان فارسی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 197-169]

  • صحرایی، رضامراد بررسی انواع آغازگر در کتب انگلیسی جدید تألیف مقطع متوسطه دوم در ایران، بر اساس رویکرد نقش‌گرای نظام‌بنیاد هلیدی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 31-62]

ط

  • طاهری، سعیده بررسی تاثیر سرعت گفتار روی زمان شروع واک (وی اُتی) همخوان های انسدادی فارسی معیار در گفتار پیوسته [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 97-126]

ع

  • علائی، مجید تأثیر طول سازه بر حرکت نحوی: تحلیلی بر اساس ردیاب چشمی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 51-7]

ف

  • فتحی، بشارت مینویسیم واژه، میخوانیم اصطلاح: بازخوانی مفهوم واژه‌گزینی در متن اصول و ضوابط واژه‌گزینی (ویرایش سوم‌ـ خرداد ۸۸) [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 221-198]

  • فروغی ابری، مرضیه چند نکته دربارة آبان یشت و نقد نقد آن [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 127-158]

م

  • مدرسی قوامی، گلناز شباهت‌گریزی و حذف انسدادی پایانی در خوشه‌های همخوانی زبان فارسی در چارچوب نظریۀ بهینگی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 87-53]

  • مردان، بنفشه بررسی آوایی غلت نرمکامی [w] در زبان فارسی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 197-169]

  • میردهقان، مهین ناز عدم تقارن درک و تولید زبانی در کودک: مرور و نقدی بر تبیین رویکرد بهینگی دوسویه [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 63-97]

  • منصوری، طلیعه کارایی فناوری و نرم‎افزارهای آموزشی در یادگیری واژگان زبان خارجی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 189-220]

ن

  • نجفی پازکی، معصومه شناسایی استاندارد نوع و تعداد ابزارهای انسجام ربطی در متون کودکان 10 تا 12 ساله [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 159-190]

  • نوربخش، ماندانا بررسی تاثیر سرعت گفتار روی زمان شروع واک (وی اُتی) همخوان های انسدادی فارسی معیار در گفتار پیوسته [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 97-126]

ی

  • یگانه، شهناز بررسی انواع آغازگر در کتب انگلیسی جدید تألیف مقطع متوسطه دوم در ایران، بر اساس رویکرد نقش‌گرای نظام‌بنیاد هلیدی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 31-62]

login