ابن الرسول، سید محمدرضا
بررسی خطاهای همنشینی واژگانی فارسیآموزان عربی زبان [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 7-29]
احمدی، محمد
تحولات نظریة رتوریک سنتی از یونان تا روم: تفاوتها و شباهتهای نظریة رتوریکی ارسطو و نظریة معلمان خطابه در [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 167-135]
افشین پور، مریم
بررسی خطاهای همنشینی واژگانی فارسیآموزان عربی زبان [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 7-29]
الهامی خراسانی، سهند
شباهتگریزی و حذف انسدادی پایانی در خوشههای همخوانی زبان فارسی در چارچوب نظریۀ بهینگی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 87-53]
ب
بازوبندی، حسین
عدم تقارن درک و تولید زبانی در کودک: مرور و نقدی بر تبیین رویکرد بهینگی دوسویه [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 63-97]
ت
تهرانی دوست، مهدی
تأثیر طول سازه بر حرکت نحوی: تحلیلی بر اساس ردیاب چشمی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 51-7]
ث
ثباتی، الهام
تجزیه و تحلیل کششجبرانی واکه در گونههای کردی ایلامی با تکیه بر تحلیل مورایی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 107-89]
ج
جاودانی، قدرت
بررسی ترتیب فراگیری جهتهای زبان فارسی توسط غیرفارسیزبانان [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 133-109]
ر
راسخ مهند، محمد
تأثیر طول سازه بر حرکت نحوی: تحلیلی بر اساس ردیاب چشمی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 51-7]
رضایی دینانی، مرضیه
شناسایی استاندارد نوع و تعداد ابزارهای انسجام ربطی در متون کودکان 10 تا 12 ساله [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 159-190]
رفیعی، عادل
بررسی خطاهای همنشینی واژگانی فارسیآموزان عربی زبان [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 7-29]
س
سعیدی، زری
کارایی فناوری و نرمافزارهای آموزشی در یادگیری واژگان زبان خارجی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 189-220]
ص
صادقی، وحید
بررسی آوایی غلت نرمکامی [w] در زبان فارسی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 197-169]
صحرایی، رضامراد
بررسی انواع آغازگر در کتب انگلیسی جدید تألیف مقطع متوسطه دوم در ایران، بر اساس رویکرد نقشگرای نظامبنیاد هلیدی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 31-62]
ط
طاهری، سعیده
بررسی تاثیر سرعت گفتار روی زمان شروع واک (وی اُتی) همخوان های انسدادی فارسی معیار در گفتار پیوسته [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 97-126]
ع
علائی، مجید
تأثیر طول سازه بر حرکت نحوی: تحلیلی بر اساس ردیاب چشمی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 51-7]
ف
فتحی، بشارت
مینویسیم واژه، میخوانیم اصطلاح: بازخوانی مفهوم واژهگزینی در متن اصول و ضوابط واژهگزینی (ویرایش سومـ خرداد ۸۸) [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 221-198]
فروغی ابری، مرضیه
چند نکته دربارة آبان یشت و نقد نقد آن [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 127-158]
م
مدرسی قوامی، گلناز
شباهتگریزی و حذف انسدادی پایانی در خوشههای همخوانی زبان فارسی در چارچوب نظریۀ بهینگی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 87-53]
مردان، بنفشه
بررسی آوایی غلت نرمکامی [w] در زبان فارسی [دوره 5، شماره 7، 1397، صفحه 197-169]
میردهقان، مهین ناز
عدم تقارن درک و تولید زبانی در کودک: مرور و نقدی بر تبیین رویکرد بهینگی دوسویه [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 63-97]
منصوری، طلیعه
کارایی فناوری و نرمافزارهای آموزشی در یادگیری واژگان زبان خارجی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 189-220]
ن
نجفی پازکی، معصومه
شناسایی استاندارد نوع و تعداد ابزارهای انسجام ربطی در متون کودکان 10 تا 12 ساله [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 159-190]
نوربخش، ماندانا
بررسی تاثیر سرعت گفتار روی زمان شروع واک (وی اُتی) همخوان های انسدادی فارسی معیار در گفتار پیوسته [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 97-126]
ی
یگانه، شهناز
بررسی انواع آغازگر در کتب انگلیسی جدید تألیف مقطع متوسطه دوم در ایران، بر اساس رویکرد نقشگرای نظامبنیاد هلیدی [دوره 5، شماره 8، 1397، صفحه 31-62]