معرفی چارچوب ارزیابی «کِم»

منیره شهباز

دوره 7، شماره 12 ، مهر 1399، ، صفحه 243-278

https://doi.org/10.22054/ls.2019.37248.1149

چکیده
  دستورزبان اساس تمامی زبان‌های بشری را تشکیل می‌دهد و معمولاً از زبان‌آموزان انتظار می‌رود در دستورزبان به سطح قابل‌قبولی برسند. در قدیمی‌ترین روش‌های ‌تدریس شناخته‌شدۀ تاریخ آموزش زبان نیز، تدریس دستور اصلی‌ترین جزء آموزش است. حتی رویکرد ارتباطی که پذیرفته‌شده‌ترین رویکرد آموزش زبان است، دستور را نادیده نگرفته ‌است. البته، ...  بیشتر