بررسی ترتیب فراگیری جهت‌های زبان فارسی توسط غیرفارسی‌زبانان

قدرت جاودانی

دوره 5، شماره 7 ، فروردین 1397، ، صفحه 133-109

چکیده
  بنا بر یکی از فرضیه­های الگوی نظارت کراشن (1982)، فراگیری ساختارهای دستوری زبان دوم نیز، همانند زبان اول، با ترتیب خاصی صورت می­گیرد. تحقیقات متعدد انجام­ شده در این زمینه بیانگر وجود مراحل معینی طی فراگیری برخی ساختارهای دستوری زبان­ دوم است. در این پژوهش، به بررسی ترتیب فراگیری جهت­های زبان فارسی توسط غیرفارسی­زبانان پرداخته ...  بیشتر